2012. augusztus 15., szerda

Bioda- a natúr termékek boltja


Rendszeres biobolt látogató vagyok, így bármely városban járok, soha nem hagyom ki, hogy a helyi biobolt választékát ne nézzem meg. A fővárosban járva egyre több ilyen típusú bolttal találkozhatunk. Különórára sietve figyeltem fel a Bioda nevű kis üzletre, mely a III. kerületi Harrer Pál utcában található. Apróka kis boltról van szó, de annál nagyobb választékkal rendelkezik. Minden ami szem-szájnak ingere, különböző bio alapanyagok, italok, étrendkiegészítők, még bio hajfesték is kapható :).  Egyedülállósága abban rejlik, hogy lehetőség van egészséges ételek, menük rendelésre is.
Ha arra jártok mindenképpen érdemes beugrani, nemcsak a  rendkívül kedves  kiszolgálás miatt, hanem a szakértelem miatt is, mely a 14 éves tapasztalatukból is fakad. Szóval bátran lehet kérdezni, én is így tettem!:)
Végül kihangsúlyoznám, hogy az árak is kedvezőek. Legutóbb 1 kg-os nyírfacukrot vásároltam, jóval alacsonyabb áron, mint amennyiért máshol láttam.  










By Salubrity

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése